خانه / اخبار / دفتر شعر «پیراهن یک روح تکراری»  رونمایی شد

دفتر شعر «پیراهن یک روح تکراری»  رونمایی شد

دفتر شعر یکی از بانوان شاعر فارس که به تازگی راهی بازار نشر شده است در شیراز رونمایی شد.

این کتاب در سالن غزل تالار حافظ اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار و کتاب «پیراهن یک روح تکراری» رونمایی شد.

دفتر شعر «پیراهن یک روح تکراری» اثر شهدخت روستایی فارسی توسط انتشارات نامه پارسی به چاپ رسیده است. این کتاب در ۱۱۲ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۰هزار تومان به بازار کتاب رسیده است.

نادر فخرآور شاعر و منتقد ادبی در خصوص این کتاب گفت: شهدخت روستایی فارسی شاعری از نسل دوم بعد از انقلاب است که بی هیچ ادعایی شعر می گوید و با اینکه فقط چند سال از عمر هنری اش می گذرد اما همراه با زمان خود پیش می رود.

وی افزود: شهدخت روستایی فارسی با زبانی نو و امروزی و با پشت پا زدن به منطق های ادبی و با هنجارگریزی های متدوال در حوزه های زبان، بیان و ساختار اشعارش، خستگی ناپذیر شعر می گوید و در میان خیل عظیم شاعران نوپای شیراز و فارس جایگاه خوبی به دست آورده است.

این مدرس دانشگاه  با بیان اینکه دقایق هجران، لحظه های وصل، انتظارهای پر از اندوه و راز و نیازهای عاشقانه در شعرهای این بانوی خوش ذوق به خوبی به تصویر کشیده شده است، گفت: روستایی فارسی در اشعارش از درد، فقر و بحران های جامعه هم سخن می گوید . او مشکلات جامعه را لمس کرده و با ارائه تابوهایی پر از تصویر و ناب که مخصوص زبان شعری خودش است چشم ها را خیره می کند.

در پایان این مراسم که با حضور عبدالعلی دستغیب منتقد ادبی، مسئولان و اعضای انجمن های ادبی شیراز توسط انجمن اهل قلم استان فارس برگزار شد، این دفتر شعر رونمایی و شهدخت روستایی فارسی «پیراهن یک روح تکراری» برای مخاطبان امضاء کرد.

همچنین ببینید

«روستای امامزاده بزم»‌ سومین مرکز دیار دانایی استان فارس

 دبیر انجمن اهل قلم فارس و مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی و هنری سرزمین فرزانگان شیرازاز آغاز …

دسترسی آسان اهالی روستای مقبل‌آباد به کتاب/دومین مرکز ترویج کتابخوانی دیار دانایی در استان فارس گشایش یافت

دومین مرکز ترویج کتابخوانی دیار دانایی استان فارس در روستای مُقبل آباد شهرستان ارسنجان گشایش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *