خانه / اخبار / پایان شهریورماه آخرین مهلت ارسال داستان به ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج

پایان شهریورماه آخرین مهلت ارسال داستان به ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج

مدیر اجرایی ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج جهرم و رییس انجمن اهل قلم این شهرستان با اعلام اینکه تاکنون استقبال بسیار خوبی از این دوسالانه شده است افزود: ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه مهلت ارسال اثر به این دوسالانه پایان خواهد پذیرفت.
محمد بادپر با اشاره به اینکه به دلیل استقبال بالا مهلت ارسال اثر تمدید نخواهد شد یادآور شد: خوشبختانه تا همین الان، علاوه بر تمام استان‌های کشور از هشت کشور دیگر نیز داستان به ششمین دوسالانه داستان ارسال شده است که این تعداد تا پایان مهلت ارسال ۵ قطعا بیشتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این دوسالانه اواخر آذرماه برگزار خواهد شد افزود. نیمه دوم مهرماه نتایج مرحله‌ی اولیه اعلام خواهد شد و اسامی داستان‌هایی که به مرحله‌ی نهایی راه یافتند اعلام خواهد شد.
مدیر اجرایی این دوسالانه همچنین اضافه کرد. در اولین فرصت پس از پایان مهلت ارسال آثار اسامی تمام داستان‌های دریافتی و شرکت‌کنندگان در سایت نارنج منتشر خواهد شد.
بادپر با اشاره به اینکه اطلاعات این دوسالانه از طریق سایت نارنج به نشانی www.naranj.org و کانال تلگرامی رادیو‌ نارنج به نشانی radionaranj@ منتشر خواهد شد عنوان کرد: داوران اولیه و نهایی ششمین دوره‌ی این دوسالانه نیز در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.
مدیر اجرایی این دوسالانه با دعوت از همه‌ی علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه ادبی گفت: امیدواریم امسال نیز با حمایت همه‌ی نویسندگان و بزرگان ادبیات داستانی بتوانیم مراسم اختتامیه را مانند دوره‌ی قبل به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

همچنین ببینید

«روستای امامزاده بزم»‌ سومین مرکز دیار دانایی استان فارس

 دبیر انجمن اهل قلم فارس و مدیرمسئول مؤسسه فرهنگی و هنری سرزمین فرزانگان شیرازاز آغاز …

دسترسی آسان اهالی روستای مقبل‌آباد به کتاب/دومین مرکز ترویج کتابخوانی دیار دانایی در استان فارس گشایش یافت

دومین مرکز ترویج کتابخوانی دیار دانایی استان فارس در روستای مُقبل آباد شهرستان ارسنجان گشایش …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *